Kruchość czy antykruchość – o polskich markach

Ukazał się artykuł „Kruchość i antykruchość dyskusji o marce” autorstwa Pana red. Eugeniusza Twaróga na łamach PulsBiznesu. W swoim artykule nawiązał do panelu dyskusyjnego Forum Ekonomicznego w Karpaczu pt. „Made in Poland”, którego moderatorem była Pani prof. Elżbieta Mączyńska. Za pytanie „wiecznie żywe” uznano „jak zbudować polską markę globalną”. Moderatorka zadając pytania, nawiązywała do tematu czwartej rewolucji przemysłowej, czarnych łabędzi oraz antykruchości i oddziaływania regulacji na kierunki rozwoju polskich marek na arenie międzynarodowej.

Więcej: PB.pl: Kruchość i antykruchość dyskusji o marce

Przeczytano: 220 razy.

PTE_ES

Następny wpis

[PODCAST] Pierwsze śniadanie w toku

pt Wrz 25 , 2020
Gościem audycji „Pierwsze Śniadanie w TOK-u” u Pana Piotra Maślaka była Pani Prezes prof. dr hab. Elżbieta Mączyńska. Około 12-minutowa audycja dotyczyła problemu długu publicznego. Prognozuje się, że za dwa lata dług Polski wzrośnie o 50%. Jak zauważyła ekspertka, odnosząc się do długu należy wskazać, czemu dług służy: czy celom […]
Dopasuj czcionkę
Kontrast